CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

feel di ambang 2011

tak terase plak mood taon baru sebab tak payah pk nak bli kasot sekolah..baju sekolah..beg sekolah...semua yg sekolah2 la...haha...
tp td ade mamat kat tesco bg aku pamplet ntuk budak skolah!
woi ! aku bukan budak sekolah la ! 
HAMPEH !
ade gak yg ckp aku budak fom 2..
hello !
tgok saiz badan la ble nak ckp...
nyampa aku...:(
hish...tertekan..kali ni sape ckp aku budak skola lagi,,,
aku SEPAK die..
paham??
haha...
FUIYOOOO...
berhabuk berdebu BLOG nih..
sori la..
aku tak sempat nak update..
TOO BUSY,,,
bese la...cucu mithali jage atok nenek,,,
haha...
BAJET gler...
erm..actually mood aku skarang nga KEKECEWAAN..
so aku harap dapat la kebahagiaan dalam perpisahan..
thanx to awk yg wat aku cmni..
nek gle aku..sampai kat kdai makan pun termenung wo !
dasyat tak dasyat,,,,
cter pasal makan
arini aku makan sangat banyak walaupun selere tu takde...
kat tesco td belasah KUEY TIAW HAILAM n ABC..
pastu balok je ikot kazen g mam ngn tunang die...
SUP AYAM....IKAN KErAPU STEAM,,..SOTONG GORENG TEPUNG...NESLO PANAS !
ikan kerapu tu punye la besar..
aku lantak sorang2..
kaklong n tunang dy mam sikit je,,,hehe..
jangan mara ye...
anak nelayan memang macam ni..
PANTANG nampak ikan !!
hehe..
belasah je org da blanje ..
dah ngantok....tata...
see yu !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jum kte exchange link :)