CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

ayah kene sengat tebuan

tadiey..
waktu nga sdai baju..
ayah aq ade ats pkok..
nk tbang pokok uh..
all of sudden !
die diserang tebuan
tujuh das!
empat kat kepale
tige kat bahu!
ouch !
dalam otak aku da pike,,
mesti pasni ayah dmam !
tp..
my grandpa 'tawar'kan air n bg ayah minum..
so...bisa tbuan 2 un ilang !
he looks ok..
but tatau la esok cane..
huhu...
MY EYES!
aku kene saket mate...
sangat dan teramat saket !
HELP me PLEASE !
aduh..
taley kua la nampaknye..
once again..
oh !
i'm reli bored..
on FINAL STAGE !
mom ! dad !
please...jom kuar !
penad suda aku BERCINTA dgn mr.dinding !
lpas ni giliran mR.desktop..
tapi..mr.bantal always in ma heart !
haha..
BIGGEST LOSER !

aku tak sangke lax aku btl2
sahut cabaran BIGGEST LOSER tu!
so..i'm trying to keep away from
OILY FOODS & RICE !
agax2 sampai ble bule tahan ??

hope berkekalan !huu~

MATA AKU SANGAT2 SAKET DAH !
so~
len kali aku cnteng lagik !
daa~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jum kte exchange link :)