CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

maaf..anda tidak bjaye.. :)

Harap Maaf, Maklumat anda telah kami proses.
Nama anda [NURUL SYAFIQAH BT MOHD KAMAR ARPIN]-[93082804****] tidak tersenarai dalam calon layak temuduga,
Kursus Perguruan Lepas Sijil Pelajaran Malaysia (KPLSPM) Ambilan Jun 2011
Kembali

okeh...fistly thanx GOD aku tak dapat..
bukan xnk..tp i noe i can't do it..
hehe
gumbira
"senangnya dalam hati"


oke kawan2
sekarang kte tggu untuk yg lain pule ye :)


semoge course yg aku idam2kan itu la yg dapat
maaf mak...bukan tak mau,,tp memang owg tak boleh + tak layak lagi ..
hhuhu

act aku kalo dapat poli un tak kesah...
asalkan kte blaja n dapat keja cte2..
mmg la orang akan pndg rendah
tp mane tau kat situlah tmpat sebaik2nya ntuk kte n kte bjaye..

antare sbb2 aq xnk jd ckgu ialah :-


*sy panas baran---->cpat hot
*sy kurang minat layan kanak2 ---->name je adik rmai kan...:D
*sy tak brape reti ajar org ---->reti tunjuk care je..lebeh2 paham sndiri la ncik :)
*kurang berkeyakinan bole handle adk2 ni sume --->takot kne mara je bdk2 tuh..hiihi

cakap pasal kanak2...
walaupun aku ni dikelilingi kanak2..
aku ttp tak suke..huu
jujor gle..

ade one day ni kat uma pak ude..
kami pergi ikot pengantin menyalang.. *korg msti tak phm mnyalang 2 hape :)
dan terjadilah perbualan ini...

mak : silap2 dia (merujuk kepade AKU) kawen pn xde anak
aku : mstilah nak..tp 2 org je pling ramai
makcik : kenapa taknak ramai2??
aku : sebab org da ramai adik..7 lg..
mak : memang..adik ko ke nak doakan ko ke kubo nnt..
*aku terdiam dan terkaku.huhu
mak lagi : cakap2 tu doa..btl2 ko dapat anak 2 org je baru tau..
OMG !! aku diam dan sengeh je..wat slambe badak,,haha

oke2,,da mlalut2 plak aku ni..
*arini too excited xdapat maktab..2 yg rajen mengepos pulakk
huhu..
oke2..slamat membace!!


terima kasih kerana membuang masa anda untuk membaca :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jum kte exchange link :)