CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

TRAGEDI 5 DISEMBER 2010







LAUT???
my feveret place in da world u noe!!
kat ctu la aku dapat ketenangan diri ble MASALAH menimpe....
nak di jadikan crite,,,,ri 2 aku n family yg tak bape nak complete g mandi laot...
thanx GOD aku tak mandi tme tu...:)

mereke2 yg mandi ni un bergembira di dalam air masin 2...
mcm bese aku lpak tgk dorg mndi n jd fotografer x rasmi dorg...







ok la..
suddenly...
KAKLONG,,NAZA n NISA lemas!
alamak...
so...penyelamat yang gagah perkasa terjun ntuk selamatkan mereke2...
at last...dak iwan pun lemas...
so...
aku nak ingatkan kat korang2 ni
kalau takut dilambung ombak,jangan mandi laut yang pasang!

huhu




begini la kesudahan nye lpas terselamat...trus balik!tensen aku...da tak dapat mnikmati keindahan laut...
aish!
lepas ni nak cari ketenangan mcm mane...
huu~~


saru otak bete...
2 jela alkesah nye,,,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jum kte exchange link :)